Bc. Marie Horáková

Diplomová práce

Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka

Formative Assessment in Lower Secondary Education during the Lessons of the English Language
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje formativnímu hodnocení žáků 2. stupně základní školy. První část práce poskytuje teoretický rámec formativního hodnocení, ale také hodnocení obecně. Tato část se dále zabývá vymezením pojmu formativní hodnocení, jeho podstatou, strategiemi, výhodami a také vztahem mezi formativním a sumativním hodnocením. Praktická část práce sestává ze tří částí, které reprezentují …více
Abstract:
This Master’s Thesis deals with formative assessment at lower secondary level. The first part of the thesis provides a theoretical framework for formative assessment and assessment generally. This part also defines the term formative assessment and it further concerns essence of formative assessment, strategies, advantages and also the relationship between formative and summative assessment. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy