Bc. Puto Puto

Bachelor's thesis

Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku

Social networks supporting brand presentation and decision-making in the enterprise
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace postupu ke zvýšení dosahu prezentace značky pro vybranou společnost pomocí sociálních sítí a vyhodnocení její reklamní kampaně za sledované období. V teoretické části je představen marketingový mix 4P a jejo nástroje. Dále je tato část zaměřena na rozbor sociálních sítí konkrétně Facebook a Instagram. V praktické části je představena vybraná společnost …more
Abstract:
The bachelor thesis aims to design and implement a procedure to increase the reach of brand presentation for a selected company using social networks and to evaluate its advertising campaign for the period under study. The theoretical part introduces the 4P marketing mix and its tools. Furthermore, this part focuses on the analysis of social networks, specifically Facebook and Instagram. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2022
  • Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kateřina Slaninová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics