Dominika Olšovská

Bakalářská práce

Marketingová stratégia vybranej spoločnosti

Marketingová strategie vybrané společnosti
Anotace:
Primárním cílem této práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Tradične s.r.o. a její prodejny Dobré potraviny. Sekundárním cílem je poskytnout doporučení pro vylepšení marketingové strategie pro novou prodejnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou objasněny základní marketingové pojmy pro lepší pochopení části praktické. V rámci …více
Abstract:
The primary aim of this bachelor thesis is to critically evaluate the current marketing strategy of the company Tradične s.r.o. and its shop Dobré potraviny. The secondary aim is making suggestions for improving of the marketing strategy for its new shop. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part of this thesis, there are explained basic marketing terms for …více
Abstract:
Primárnym cieľom tejto práce je kriticky zhodnotiť súčasnú marketingovú stratégiu spoločnosti Tradične s.r.o. a jej predajne Dobré potraviny. Sekundárnym cieľom je poskytnutie odporúčaní na vylepšenie marketingovej stratégie pre novú predajňu. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú objasnené základné marketingové pojmy pre lepšie pochopenie praktickej časti. V rámci …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Paula Slezáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68946

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod