Využití sociálních médií v marketingové komunikaci – Bc. Zdena Zoreníková
Bc. Zdena Zoreníková
Diplomová práce
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Social media in marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím sociálních médií ve firmě XYZ, která působí v oblasti grafiky a architektury. Firma za svou dvouletou existenci nerozvinula oblast marketingu v plné míře a zatím není přítomna na sociálních sítích. Cílem práce je na základě průzkumu mezi jejími klienty zjistit zájem o vytvoření firemní prezentace na sociálních sítích a následně navrhnout vhodný postup pro vytvoření …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the use of social media in XYZ company, which operates in the area of architecture and graphics. During the two years of its existence the company has not fully developed the area of marketing nor has it entered social networks yet. The goal of the diploma thesis is, on the basis of a research amongst its customers, to find out the concern for creating the company's presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zoreníková, Zdena. Využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Hung Minh Nguyen