Bc. Zdena Zoreníková

Diplomová práce

Využití sociálních médií v marketingové komunikaci

Social media in marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím sociálních médií ve firmě XYZ, která působí v oblasti grafiky a architektury. Firma za svou dvouletou existenci nerozvinula oblast marketingu v plné míře a zatím není přítomna na sociálních sítích. Cílem práce je na základě průzkumu mezi jejími klienty zjistit zájem o vytvoření firemní prezentace na sociálních sítích a následně navrhnout vhodný postup pro vytvoření …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the use of social media in XYZ company, which operates in the area of architecture and graphics. During the two years of its existence the company has not fully developed the area of marketing nor has it entered social networks yet. The goal of the diploma thesis is, on the basis of a research amongst its customers, to find out the concern for creating the company's presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zoreníková, Zdena. Využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN