Mgr. Klára Seménková

Bakalářská práce

Phraseologismen als Stilmittel in „Bild“ und „Süddeutsche Zeitung“

Idioms as stylistic means in „Bild“ and „Süddeutsche Zeitung“
Abstract:
My Bachelor’s thesis concerns the incidence of idioms and metaphors in the German newspapers - "Bild“ and "Süddeutsche Zeitung“. It is divided into theoretical and practical section. The theoretical section deals primarily with the characteristics and classification of the idioms and with mass media. In the practical section, I analyse a total of ten articles. The analysis contains the description …více
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám výskytem frazeologismů a metafor v německých denících „Bild“ a „Süddeutsche Zeitung“. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji především charakteristice a klasifikaci frazeologismů a masmédiím. V praktické části pak analyzuji celkem deset článků s politickou tematikou. Tato analýza zahrnuje popis obsahu článku, význam použitého …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta