Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina – Tereza Housková Neckářová
Tereza Housková Neckářová
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma „Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina“, která zajišťuje komplexní služby spojené s prodejem vozidel, prováděním úkonů na odboru dopravy a pojištění vozidel, je prozkoumat nástroje marketingového mixu společnosti a na základě provedeného šetření navrhnout opatření pro zlepšení.Teoretická část se zabývá citací odborné literatury z oblasti …víceAbstract:
The focus of the bachelor thesis titled „Use of marketing mix tools in the company SPZ-Vysočina“ concerning a company that provides comprehensive services related to selling vehicles, performing legal acts at the road transport division office, as well as car insurance, is to examine the marketing mix tools of the company and, applying the research results, suggest measures for improvement.In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8vs11r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva