Anna Marie Christel Penelope Schörnich

Bakalářská práce

Niche cosmetic brands decising making on international expansion

Rozhodování o Mezinárodní Expanzi Nichových Kosmetických Značek
Anotace:
Cílem této práce je porovnat a prozkoumat rozhodování o mezinárodní expanzi u značek zaměřených na nichovou kosmetiku, konkrétně u značek Manufaktura, Nobilis Tilia a Bain de Terre. Hlavním cílem této studie je analyzovat strategické úvahy a omezení, kterým tyto společnosti čelí na mezinárodním trhu při rozhodování, zda se mezinárodně rozšířit nebo zůstat na tuzemském trhu. Dále se tato studie věnuje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to compare and examine the decision-making of niche beauty brands, in particular; Manufaktura, Nobilis Tilia and Bain de Terre – about their international expansion. The goal of this study is to analyze the strategic considerations and limitations that these companies have in the international market when deciding whether to expand internationally or stay local. Further, this …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Vadim Semenenko
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92275