Inovace 3D modelu Zlína ze druhé poloviny 19. století – Michaela Brázdilová
Michaela Brázdilová
Bakalářská práce
Inovace 3D modelu Zlína ze druhé poloviny 19. století
An Innovation of a 3D Model of Zlín in the Second Half of the 19th Century \nl{}
Anotace:
Cílem této práce bylo navázat na bakalářskou práci "3D vizualizace centra Zlína na přelomu 19. a 20. století", která byla řešená na FAI UTB ve školním roce 2012/2013. První fáze představovala zakoupení katastrální mapy Zlína z roku 1877 v Moravském zemském archivu v Brně. Na základě této katastrální mapy byly provedeny změny a opravy v 3D modelu tehdejšího centra Zlína včetně textur.Abstract:
The aim of the bachelor thesis was establish to bachelor thesis "The 3D Visualization of Zlín Center at the Turn of the 19th and 20th Century", which was elaborated on FAI UTB during the school year 2012/2013. The first part was buying cadastral maps of Zlín from 1877 in Moravský zemský archiv in Brno. By these cadastral maps 3D model of historical center of Zlín was changed and corrected, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Zveřejnit od: 26. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brázdilová, Michaela. Inovace 3D modelu Zlína ze druhé poloviny 19. století. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Modelování a animace v Blenderu
Oldřich Koubek -
Modelování a skriptování v prostředí programu Blender
Karel Štětkář -
Možnosti 3D animace budov
Ondřej ŠROM -
Využití grafického editoru GIMP ve výtvarné výchově
Tereza Hrdličková -
Porovnání grafických editorů Adobe Photoshop a GIMP
Patrik Hácha -
Výuka základních a pokročilých technik tvorby grafických návrhů v programu Gimp
Vojtěch Vlkovský -
GIMP - tvorba výukových materiálů pro ZŠ
Anna MATĚJKOVÁ -
Porovnání grafických programů Adobe Photoshop a GIMP
Jakub VESELÝ