Martina MORÁVKOVÁ

Bakalářská práce

Vliv komunikačního mixu na spotřebitele

Influence of Promotin Mix on consumer
Anotace:
Práce se zaměřuje na to, jak ovlivňje komunikační mix nákupní rozhodování spotřebitele. Zabývá se také významem psychologie v celém souboru nástrojů komunikace.
Abstract:
The work find out how promotion mix influences consumer. Also it put mind to role of psychology in promotin mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Pilný Jaroslav

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/