Vliv komunikačního mixu na spotřebitele – Martina MORÁVKOVÁ
Martina MORÁVKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv komunikačního mixu na spotřebitele
Influence of Promotin Mix on consumer
Anotace:
Práce se zaměřuje na to, jak ovlivňje komunikační mix nákupní rozhodování spotřebitele. Zabývá se také významem psychologie v celém souboru nástrojů komunikace.Abstract:
The work find out how promotion mix influences consumer. Also it put mind to role of psychology in promotin mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/1855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Pilný Jaroslav
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Radek Lizec