Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o. – Tomáš Denk
Tomáš Denk
Bachelor's thesis
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
Eye tracking in the Váhala Ltd. Company Store
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o využití mobilních eye trackingových brýlí v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o. Jedná se o in-store monitoring prodejny s potravinami, ve které je zhruba 50 % výrobků právě od firmy Váhala a spol. s r.o. Cílem práce je zmonitorovat prostředí prodejny, rozložení produktů, efektivitu komunikačních prvků, které působí na zákazníka. V teoretické části se práce věnuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of mobile eye tracking glasses in the Váhala Ltd. Company store. It is an in-store monitoring of a grocery store, in which about 50 % of products are from Váhala Ltd. Company. The aim of the work is to monitor the environment of the store, the layout of products, the effectiveness of communication elements that affect the customer. The theoretical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DENK, Tomáš. \textit{Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/9ilh8p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Denk, Tomáš. Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye-tracking
Jana ZEKUCIOVÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu