Bc. Petr Burkyt

Diplomová práce

Kvantifikace finančních prostředků na marketingovou kampaň v konkrétní firmě

Quantification of Funds for a Marketing Campaign in a Particular Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá kvantifikací finančních prostředků na marketingovou kampaň - jejími jednotlivými součástmi, formami, procesy a jejím vlivem na fungování společnosti v rámci vnitřních a vnějších vztahů. Teoretické poznatky jsou aplikován na konkrétní firmu a na jejich základě dochází k detailní analýze firmy. V závěru je, jakožto forma doporučení, sestaven mediaplán, který mapuje budoucí …více
Abstract:
This diploma thesis deals with financial means quantification for marketing campaign, deals with its individual parts, forms, processes and its impact on company in the frame of its internal and external relations. Theoretical knowledge is applied on a particular company and the company is detail analyzed on the basis of this knowledge. In the conclusion as a recommendation there is prepared a media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance