Bc. Eva Votočková

Bakalářská práce

Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví

Benefits of Internet Marketing for Selected Company with Health Services
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje farmaceutický trh v České republice a dosavadní vývoj firmy Novo Nordisk s.r.o. na tomto trhu a její stávající marketingovou komunikaci. Součástí aplikační části práce je návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Novo Nordisk s.r.o. s cílem zvýšit její konkurenceschopnost a odhad jejích přínosů.
Abstract:
This bachelor thesis analyses the pharmaceutical market in the Czech Republic and a current development of the company Novo Nordisk s.r.o. on this market and its current marketing communication. In the application part of this work there is included a proposal of the internet marketing communication for Novo Nordisk s.r.o. in order to increase its competitiveness and estimate its benefits
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb