Event Marketing a jeho efektivnost – Bc. Monika Parmová
Bc. Monika Parmová
Diplomová práce
Event Marketing a jeho efektivnost
Event Marketing and its Efficiency
Anotace:
Předmětem diplomové práce je efektivnost využití netradičně pojatého eventu aplikovaného v golfovém prostředí. V první části práce seznamuje s teoretickými východisky v oblasti event marketingu. Aplikační část představuje čtyři možné typy golfových eventů a jejich fáze - od obchodního záměru přes vypracování konceptu až po přínos z realizovaného eventu. V závěru práce porovnává tyto čtyři typy projektů …víceAbstract:
The subject of this thesis is the efficient use of non-traditional golf event in a golf sector. The first part of the thesis presents the theoretical bases of event marketing. The application part presents four possible types of golf events and their phases - from business plan through the development concept to the benefit from the realized event. The conclusion compares these four types of projects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mo1h1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Marie Michálková -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger