Bc. Monika Parmová

Diplomová práce

Event Marketing a jeho efektivnost

Event Marketing and its Efficiency
Anotace:
Předmětem diplomové práce je efektivnost využití netradičně pojatého eventu aplikovaného v golfovém prostředí. V první části práce seznamuje s teoretickými východisky v oblasti event marketingu. Aplikační část představuje čtyři možné typy golfových eventů a jejich fáze - od obchodního záměru přes vypracování konceptu až po přínos z realizovaného eventu. V závěru práce porovnává tyto čtyři typy projektů …více
Abstract:
The subject of this thesis is the efficient use of non-traditional golf event in a golf sector. The first part of the thesis presents the theoretical bases of event marketing. The application part presents four possible types of golf events and their phases - from business plan through the development concept to the benefit from the realized event. The conclusion compares these four types of projects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace