Michaela Bohumínská

Bakalářská práce

Design reklamy z pohledu neuromarketingu

Design of advertising from the perspective of neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivním designem reklamy z pohledu neuromarketingu. V teoretické části je popsán jeho význam a hlavní metoda, která je využita k šetření v praktické části. Dále se teoretická část věnuje psychologii v reklamě, principům designu a zákaznickému chování, díky čemuž lze pochopit vnímání a chování zákazníků, a vytvořit tak účinnou reklamu. Hlavním cílem této práce bylo zjistit …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with efficiency of advertising design from the perspective of neuromarketing. The theoretical part describes the meaning of neuromarketing and the major method which is used in the practical part. This part also deals with psychology of advertising, principles of design and consumer behaviour which are important aspects to understand perception and behaviour of consumers, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace