Martin Lutovský

Bakalářská práce

Výběr marketingových distribučních cest, hodnocení jejich efektivnosti ve společnosti T-mobile, a. s.

The choice of marketing distribution ways, the assessment of their effectiveness within the T-Mobile company
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor: https://is.ambis.cz

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Pavel Rosol
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management organizací

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.