Bc. Barbora Zatloukalová

Diplomová práce

Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování

Misleading advertising and its effect on customer in purchasing decisions
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží v souvislosti s potravinami. Hlavním cílem je přehledně zpracovat téma týkající se reklamy všeobecné, tak i konkrétních částí, a to nekalé soutěže a převážně její hlavní podstaty - klamavé reklamy a jejího vlivu na spotřebitele. V této práci budou i definice příslušných institucí a jejich působení na praktiky spojené s klamavou reklamou. V praktické části …více
Abstract:
This thesis deals with unfair competition in connection with food. The main objective is to clearly process the topic concerning general advertising as well as specific parts, namely unfair competition and mainly its facts - misleading advertising and its impact on consumers. In this work there will also be definitions of the relevant institutions and their action on practices related to misleading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zatloukalová, Barbora. Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe