Marketingová strategie firmy Tenis-centrum DTJ HK – Bc. Natálie Rozsypalová
Bc. Natálie Rozsypalová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Tenis-centrum DTJ HK
Marketing strategy of the company Tenis-centrum DTJ HK
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a marketingovou strategii firmyTENIS-CENTRUM DTJ HK, která sídlí v Hradci Králové a působí na trhu již 23 let.Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické částijsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, proces strategickéhoplánování a jednotlivé složky rozšířeného marketingového mixu. Teorie je potépřenesena do části …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11207
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová
Název
Vložil
Vloženo
Práva