Bc. Michal Kříž

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku

Application of marketing mix tools in a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze a zhodnocení využití nástrojů marketingového mixu a dalších dílčích analýz v podniku České pošty. Práce analyzuje strukturu podniku, její produkty a její konkurenceschopnost a navrhuje řešení pro zlepšení jejích funkce, aby daná oblast marketingu v podniku lépe fungovala.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the use of marketing mix tools and other partial analyses in the Czech Post company. The thesis analyses the structure of the company, its products and its competitiveness and proposes solutions for improving its functions in order to make the given area of marketing work better in the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/b2jv2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lena Malačka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.