Online marketing společnosti Empire CZ – Daniel Trumpich
Daniel Trumpich
Diplomová práce
Online marketing společnosti Empire CZ
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní marketingové komunikace společnosti Empire CZ a analýza využití jednotlivých nástrojů, které jsou na internetu k dispozici. Práce se zabývá webovými stránkami společnosti jako hlavním komunikačním kanálem, zdroji návštěvnosti, a úspěšností webu v plnění stanovených cílů. E-mailová komunikace a komunikace na sociálních sítí jsou využívány v menším měřítku …víceAbstract:
The goal of the thesis is to evaluate current marketing communication results of Empire CZ and analyse individual tools available on the internet. The thesis contains evaluation of the company website as its main communication channel, where visitors come from, and how successful the website is in reaching set goals. E-mail communication and social media communication are used on a smaller scale, but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/adlpbe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUMPICH, Daniel. \textit{Online marketing společnosti Empire CZ} Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/adlpbe/. [cit. 2024-04-17].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Search Engine Marketing neziskových organizací
Michal Slavík -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák