Veronika Číhalová

Bakalářská práce

Specifika marketingového mixu bankovních služeb

The specifics of the marketing mix of banking services
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat specifika marketingového mixu bankovních služeb, analyzovat je na příkladě dvou vybraných bank - České spořitelny, a.s. a Fio banky, a.s. a na základě jejich porovnání vyhodnotit rozdíly v marketingové strategii obou bank.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.