Ing. Alice Peroutková

Bakalářská práce

Marketing a marketingové komunikace školských zařízení

Marketing and marketing communication mix in university type of education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a marketingovou komunikací školských zařízení. V teoretické části se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci obecně. Upřesňuji pojmy jako public relations, reklama a podpora prodeje. Bakalářská práce dále popisuje problematiku škol v současné době. V aplikační části provádí empirickou ilustraci formou dotazníku zaměřený na Vysokou školu finanční a správní …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing and marketing communication school facilities. In theoretical part focuses on marketing and marketing communication in general. I advanced terms public relation, advertising and sales promotion. Bachelor thesis describes the issue in school today. In the aplication part performs an empirical ilustration of a questionaire focused on the University Finance and Administration …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace