Jana PATEROVÁ

Bakalářská práce

Der Marketing-Mix der Firma TON a.s.

The marketing mix of TON a.s.
Abstract:
In my bachelor thesis I have dealt with the theme: ?The marketing mix of TON a.s.? The object of the thesis is the description of marketing mix´s theory, following application in practice, make the SWOT analysis and evaluate its results. This thesis is divided into two parts. I have gained the materials for the theoretical part from specialized literature and other sources. The materials for the practical …více
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala tématem: ?Marketingový mix společnosti TON a.s..? Cílem práce je popsat teorii marketingového mixu a následné využití v praxi, provést SWOT analýzu a vyhodnotit její výsledky. Práce je rozdělena na dvě části. Podklady k teoretické části jsem získala z odborné literatury a jiných zdrojů. Podklady k praktické části mi poskytli zaměstnanci společnosti TON a.s. formou …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PATEROVÁ, Jana. Der Marketing-Mix der Firma TON a.s.. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání