Inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Michaela Franková
Michaela Franková
Diplomová práce
Inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Innovation in marketing communication for a chosen company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na inovaci v marketingové komunikaci vybrané společnosti, jejichž podnikatelská činnost spočívá ve výrobě produktů ze skla. Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní zlepšení v marketingové komunikaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá popisem marketingových nástrojů. V praktické části jsou implementovány …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on innovation in the marketing communication of a selected company, whose business activity focuses on the production of glass products. The main goal of this thesis is to propose specific improvements in marketing communication. The diploma thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the description of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85205
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev