Možnosti pro rozšíření exportních trhů vybrané společnosti – Bc. Kateřina RAJCHLOVÁ
Bc. Kateřina RAJCHLOVÁ
Diplomová práce
Možnosti pro rozšíření exportních trhů vybrané společnosti
Opportunities for extending the export trade of specific company
Anotace:
Předložená práce se zabývá problematikou zahraničního obchodu. V první části jsou představeny přínosy a rizika firem, které se zahraničního obchodu účastní. Práce se zaměřuje zejména na vývozní obchodní operace, její přípravnou fází a analýzou zahraničních trhů. V práci jsou představeny způsoby analyzování trhů a faktory prostředí, kterými se analýza zabývá. Součástí práce je vývoj metodiky hodnocení …víceAbstract:
This Master Thesis is focused on the foreign trade. In the first part are introduced the advantages and risks that companies face while doing international business operations. This thesis particularly concentrates on export business operation, its preparatory phase and the analysis of foreign markets. In this thesis there are mentioned various methods of analysing foreign markets with existing factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAJCHLOVÁ, Kateřina. Možnosti pro rozšíření exportních trhů vybrané společnosti. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání českého pojistného trhu s britským pojistným trhem
Marek Karas -
Srovnání českého pojistného trhu s německým pojistným trhem
Karolina Borecká -
Výběr nového trhu pro expanzi firmy Rohlík Group
Sebastian Štelzig -
Internacionalizace podniku na jednotném trhu EU
Patrik PURSCH -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu
Bao Linh Truong