Jiří Koucký

Diplomová práce

CPM a zavedení dashboardingu v praxi

CPM and implementation of dashboarding
Anotace:
Corporate Performance Management (CPM) je široce pojatá koncepce zaměřená na řízení výkonnosti společnosti a související s využitím technologií Business Intelligence (BI). CPM a s ní spojené technologie jsou v současnosti jednou z nejvíce sledovaných oblastí v podnikové informatice. Důvodem jsou sílící konkurence na trhu, jeho globalizace a dynamické změny a s tím stále rostoucí potřeba podniků efektivně …více
Abstract:
Corporate Performance Management (CPM) is a broad concept focused on managing performance of companies and is related to information technologies like Business Intelligence (BI). CPM and its associated technologies are currently one of the most tracked areas in the field of business informatics. The reason is the growing market competition, globalization, the dynamic changes on the market and the growing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Ján Zajíc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19585