Ing. Martin Končol
Bachelor's thesis
Facebook jako marketingový nástroj
Facebook as a Marketing Tool
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá historií sociálních sítí a zobrazuje jejich největší moderní představitele. Rozsáhlá část práce je spojena se sociální síti Facebook, u které jsou specifikovány její základní vlastnosti. V marketingové části se práce věnuje základním pojmům souvisejícím s komunikací se zákazníky a nadále popisuje známé, ale i méně známé, analytické nástroje. Práce poté obsahuje analýzu založenou …moreAbstract:
The bachelor´s thesis is engaged in the history of social networks and shows their biggest modern representatives. Extensive part of the thesis is connected with network called Facebook, which basic functions are also specified. In marketing focused section, the thesis deals with basic notions related to communication with custumers and then describes well known and also not so well known analytic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r6kbi/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
- Reader: Ing. Aleksandar Antonovič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková -
Internetový obchod moderní doby
Trung Bui Viet -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
Son Ngo -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý