Bc. Sandra Broscheová

Master's thesis

Role marketingového výzkumu v procesu budování značky

The Role of Marketing Research in the Process of Brand Building
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na roli marketingového výzkumu v procesu budování značky. Hlavním cílem této práce je, na základě analýzy současné situace a výsledků dotazníkového šetření, navrhnout možná opatření pro optimalizaci postupů a strategie budování značky JUB a vyvrácení či potvrzení stanovených hypotéz. V teoretické části jsou stručně popsány základní definice a východiska marketingu, marketingového …more
Abstract:
This thesis is focused on the role of marketing research in the process of brand building. The main aim of this work is to analyze the current situation of company. The result of the survey is to suggest possible measures for the process optimization and brand building strategy JUB and confirm or refute the hypotheses. In the theoretical part there are briefly described the basic definitions and basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní