Bc. Martina Šilhánová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace pro fundraising vybraného charitativního projektu

Marketing Communication for Fundraising of a Selected Charity Project
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pro fundraising neziskových organizací k zajištění jejich aktivit. V teoretické části se věnuje obecnému popisu fundraisingu a jeho místu v marketingu neziskových organizací, dále pak stručně historii charity a vzniku neziskového sektoru v ČR a současnému postavení neziskových organizací v ČR. Dále se věnuje jednotlivým nástrojům marketingového …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication for fundraising non-profit organizations to ensure their activities. In the theoretical part, he deals with the general description of fundraising and his position in the marketing of non-profit organizations, briefly with the history of charity and the emergence of the non-profit sector in the Czech Republic and the current position of non-profit …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní