Ing. Laura Hošek, MBA

Bakalářská práce

International Direct Marketing of the selected company

International Direct Marketing of the selected company
Anotace:
In this Bachelor Thesis, a collection of theoretical denominators about International Direct Marketing is reviewed. There is a special focus on providing a comprehensive overview of a variety of Direct Marketing tools and on explaining the differences between them. Furthermore, the essential aspect regarding the uniqueness of this marketing discipline is explained, particularly based on the precise …více
Abstract:
In this Bachelor Thesis, a collection of theoretical denominators about International Direct Marketing is reviewed. There is a special focus on providing a comprehensive overview of a variety of Direct Marketing tools and on explaining the differences between them. Furthermore, the essential aspect regarding the uniqueness of this marketing discipline is explained, particularly based on the precise …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: M.A. Ondřej Kotouč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration