Mgr. Jan PTÁČNÍK
Diplomová práce
Brand building
Brand building
Abstract:
Modern brand building is not easy. Year after year is the market flooded with more and more products competing for the prospect's favor. Yet in 50s it was totally sufficient to have a distinctive product, today it is necessary to differentiate the perception in the prospect's mind. Positioning offers several effective ways, how to grasp the room in the mind. If the brand manager follows the guides …víceAbstract:
Moderní budování značky je obtížné, na trhu je rok od roku větší a větší množství výrobků,které soutěží o zákazníkovu přízeň. Zatímco v 50. letech stačilo mít odlišný produkt, dnes se musí produkty odlišovat především v zákazníkově mysli. Positioning nabízí způsoby, jak danou značku do zákazníkovy mysli umístit. Pokud brand manager dodrží všechny zásady a dokáže najít správnou odlišovací myšlenku, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
4913
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PTÁČNÍK, Jan. Brand building. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
Aneta Üvegešová -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Markéta Novotná -
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Výpočet hodnoty obchodnej značky a možnosti využitia pri tvorbe hodnoty podniku
Milan Matis -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy
Lenka TKADLČÍKOVÁ