Petra BABOROVÁ

Bakalářská práce

How can you get people interested: Persuasive strategies in institutional web sites

How can you get people interested: Persuasive strategies in institutional web sites
Abstract:
The aim of this thesis is to provide a genre analysis of selected web sites, specifically their homepages. The analysed corpus consists of web sites of three zoological gardens, namely ZSL London Zoo, Dublin Zoo and Prague Zoo. The thesis concentrates on comparing the differences in presenting information on the homepages and establishing relations with the public. It also focuses on the layout of …více
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl poskytnout žánrovou analýzu vybraných webových stránek, konkrétně pak jejich domovských stránek. Předmětem analýzy jsou webové stránky tří zoologických zahrad, jmenovitě zoologické zahrady v Londýně, Dublinu a Praze. Pozornost je věnována porovnání rozdílů ve sdělování informací prostřednictvím těchto stránek a na navazování vztahů daných institucí s veřejností …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BABOROVÁ, Petra. How can you get people interested: Persuasive strategies in institutional web sites. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání