Leona Martínková

Bakalářská práce

Využívání sociálních sítí u generace Z

Anotace:
Cílem této práce je zkoumat vliv sociálních sítí na nákupní chování generace Z v Česku, s důrazem na identifikaci klíčových prvků, které ovlivňují rozhodování při nákupech. Výsledky analýzy by měly přinést hlubší pochopení toho, jak digitální prostředí formuje preference mladých spotřebitelů. Metody výzkumu zahrnovaly Pearsonův korelační koeficient, chí-kvadrát test, statistický f.test a statistický …více
Abstract:
The aim of this thesis is to investigate the influence of social networks on the purchasing behaviour of Generation Z in the Czech Republic, with an emphasis on identifying key elements that influence purchasing decisions. The results of the analysis should provide a deeper understanding of how the digital environment shapes the preferences of young consumers. Research methods included Pearson correlation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vendula Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích