Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Ing. Ladislav Hraník
Ing. Ladislav Hraník
Bachelor's thesis
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Identification of the needs, requirements and expectations of customers and its relationships with customer relationship management
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zdůraznit, jak důležitá je v současné době identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky. Vztah se zákazníkem a jednotlivé fáze vztahu jsou v práci popsány a vysvětlena jejich důležitost. Práce klade důraz na důslednou analýzu a segmentaci v prostředí B2B. Práce vystihuje předprodejní, prodejní a poprodejní proces v souvislosti …viacAbstract:
The aim of this work is to emphasize how important it is nowadays identifying needs, requirements and expectations of customers and its relationship with customer relationship management. The relationship with the customer and the individual stages of a relationship is described in the work and explained their importance. The work emphasizes the meaning of analysis and segmentation in B2B environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gjdau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRANÍK, Ladislav. \textit{Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s~řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bpx2bt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková