Ing. Ladislav Hraník

Bachelor's thesis

Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky

Identification of the needs, requirements and expectations of customers and its relationships with customer relationship management
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zdůraznit, jak důležitá je v současné době identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky. Vztah se zákazníkem a jednotlivé fáze vztahu jsou v práci popsány a vysvětlena jejich důležitost. Práce klade důraz na důslednou analýzu a segmentaci v prostředí B2B. Práce vystihuje předprodejní, prodejní a poprodejní proces v souvislosti …viac
Abstract:
The aim of this work is to emphasize how important it is nowadays identifying needs, requirements and expectations of customers and its relationship with customer relationship management. The relationship with the customer and the individual stages of a relationship is described in the work and explained their importance. The work emphasizes the meaning of analysis and segmentation in B2B environment …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní