Anastasiia Plotnikova

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybraného podniku.

Marketing strategy of the selected enterprise
Anotace:
Práce je věnována zkoumání prostředí vybraného mikropodniku (škola šití a prodej dámského spodního prádla Manneria) a tvorbě návrhů pro účinné dosažení marketingových cílů tohoto podniku. Cílem práce je návrh marketingové strategie pro vybraný podnik. Dílčím cílem bude zhodnocení potřeb, přání a očekávání (PPO) zákazníků a přizpůsobeni marketingového mixu těmto potřebám. Pozornost je věnována kalkulaci …více
Abstract:
The work is devoted to researching the environment of a selected micro-enterprise (sewing school and sales of women's underwear Manneria) and creating proposals for effective achievement of marketing goals of this company. The aim of the work is to design a marketing strategy for a selected company. The partial goal will be to evaluate the needs, wishes and expectations of customers and adapt the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Švehla
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace