David Pfeifer
Bakalářská práce
Online marketing pro Plus4U OSVČ
Online marketing for the Plus4U OSVČ
Anotace:
Práce se zabývá problematikou internetového marketingu a jeho postavením v současné době, kdy počet připojených zařízení a osob k internetu každým dnem roste. Popisuje jednotlivé nástroje pro tvorbu internetové propagace společnosti, produktu nebo služby a jejich efektivní využití. Součástí práce je aplikační část, ve které je následně popsáno přímé použití některých z popsaných nástrojů a metod v …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10157
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš
Název
Vložil
Vloženo
Práva