Michaela Gavendová

Bakalářská práce

Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

Public Relations Tools and their Influence on the Image of Companies in the IT Environment
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje stručný úvod do problematiky komunikačních nástrojů Public Relations a jejich vlivu na image firem v IT prostředí a vychází převážně z pramenů zapůjčené literatury a běžně dostupných zdrojů na internetu. V teoretické části popisuje a definuje pojem Public Relations navazující na jeho komunikační nástroje, které definuje a řeší jejich vliv na image firmy. Dále se v …více
Abstract:
This bachelor´s thesis describes communication tools of Public Relations and their influence on companies´ image. It mainly depicts IT surroundings and stems from borrowed literature and sources on the internet. The theoretical part deals with the concept of Public Relations that is associated with communication tools which defines and tries to solve the influence on companies´ image. The thesis deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Zveřejnit od: 19. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gavendová, Michaela. Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě