Bc. Lolita Sanzhieva

Diplomová práce

Kreativita v mediálním plánování

Creativity in Media Planning
Anotace:
21. století poskytuje lidem nové možností, je to éra nových technologii a přebytečných informaci. Trh je pohlcen zbožím a službami, každou minutu se vyrábí nové a nové produkty, které je potřeba prodat. Obrovská konkurence tlačí ze všech stran. Kreativní mediální plánování napomáhá k vytvoření nevšedních způsobů donést informaci spotřebitelům. Dnes nestačí pouze vytvořit media plán, musíme zapůsobit …více
Abstract:
21st century provides people with new possibilities, it is the era of new technologies and redundant information. The market is taken over goods and services, new products that are produced every minute and meanwhile have to be sold. The pressure of Huge competition comes from everywhere. Creative media planning helps to create unusual ways in order to bring information to consumers. Today it is not …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní