Příběh o červeném autíčku

Kresba z příběhu o autíčku

Prvňáček Honzík Khas odpověděl na výzvu k tvorbě obrázkového příběhu a dnes se s Vámi o svůj výtvor podělí.

Příběh vypráví o červeném autíčku, kterému se zalíbil nedaleký les. Ačkoli autíčko vědělo, že má vjezd do lesa zakázán, nechalo se zlákat jeho krásou a vydalo se na cestu. Autíčko si výlet užívalo až náhle narazilo na kámen a rozbilo si kolečko. Smutné autíčko neví, co si s rozbitým kolečkem počít. Jak jeho výlet dopadne? To se dozvíte v následujícím videu Honzíka Khase!

Namaluj obrázky a vyprávěj příběh

Chlapec obarvuje papírovou želvu

Storytelling je návratem k hluboce zakořeněné tradici vyprávění, který má podnítit zájem o literaturu a obohatit slovní zásobu dítěte. Zlepšuje schopnost chápat souvislosti příběhu, podněcuje tvořivost a představivost, ale hlavně je to skvělá zábava! V rámci rozšiřování povědomí o storytellingu vyzíváme všechny děti školního věku k sestavení vlastního obrázkového příběhu. Ty nejlepší ze zaslaných příběhů zveřejníme zde na webových stránkách školy.

Projekt iSEN

Dítě hraje výukovou hru na iPadu

Snem organizátorů projektu je využívat iOS zařízení k rozvoji a ke komunikaci dětí, které z různých důvodů nemohou komunikovat mluvenou řečí a vytvořit komunitu rodičů, učitelů, terapeutů a všech ostatních, kteří sdílejí informace o tom, jak pomocí těchto zařízení pracovat s dětmi se speciálními potřebami. Od května 2015 jsme začali prakticky využívat iPady ve škole a všechny své konkrétní poznatky jsme sdíleli na iSEN blogu. Více informaci o projektu se dozvíte ve videu v článku.

Rychlá kola

Účastníci závodu Rychla kola

Dne 9.11.2014 se žáci tříd III. a IV.B zúčastnili závodu Rychlá kola v Lysé nad Labem. Při slavnostním zahájení obdržela všechna družstva (po třech žácích) instrukce a byl jim přidělen řidič vozidla. Poté závodníci spolu s řidičem vymýšleli plán své jízdy, na kterou se dle přidělených časů vydávali. Cestou z Lysé, přes Milovice, Stratov, Kersko, Sadskou a Nymburk plnili na určených stanovištích různé úkoly, přičemž jim byl zaznamenáván nejen čas zastávky, ale také přiděleny body za správně vykonaný úkol.