Kristýna Vávrová

Bakalářská práce

Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje

Social Advertising Focused on Issue of Palm Oil
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v oblasti problematiky palmového oleje. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamního spotu a zabývá se také problematikou spojenou s produkcí palmového oleje. V praktické části se práce věnuje současnému stavu problematiky v České republice, popisu reklamních spotů a organizacím, které stojí …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on social advertising in palm oil issue. The theoretical part explains fundamental terms such as social marketing, social advertising, advertising spot and also deals with palm oil production issue. In the practical part the thesis deals with the current state of the issue in the Czech Republic, with description of advertising spots and with organizations that stand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vávrová, Kristýna. Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace