Eva ŠTIBRANÝOVÁ

Diplomová práce

Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.

Project on the use of marketing tools for measuring customer satisfaction in B2B markets at SBU Polymery Fatra, a. s.
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá návrhom spôsobu merania spokojnosti zákazníkov s využitím nástrojov marketingu. V teoretickej časti spracováva poznatky o metódach merania spokojnosti zákazníkov a marketingových nástrojoch. V praktickej časti analyzuje súčasný stav hodnotenia zákazníckej spokojnosti v SBU Polyméry Fatra, a. s, a možnosti využitia iných spôsobov realizácie. Na základe vykonaných analýz navrhuje …více
Abstract:
The master thesis deals with use of marketing tools for measuring customer satisfaction. The theoretical part summarizes knowledge about methods of measuring customer satisfaction and marketing tools. The practical part analyzes current method of evaluation of customer satisfaction in SBU Polyméry Fatra, a. s. and possibilities of using other methods. Based on these analyses, the new way of measuring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21315

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Sasínková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTIBRANÝOVÁ, Eva. Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe