Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…) – Jan Blahník
Jan Blahník
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Use of an AI in customer relationship management (in business, in marketing...)
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá využitím umělé inteligence v řízení vztahu se zákazníkem. Konkrétně se věnuje řízení vztahu se zákazníky, zkráceně CRM, které přináší jak pozitivní přínos jak podniku, tak zákazníkovi. Práce se podrobněji věnuje filozofii CRM, jeho členění a dále specifikům CRM v retailu. Zároveň jsou představeny trendy využití umělé inteligence v IT aplikacích CRM systému. V praktické části …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the utilization of artificial intelligence in customer relationship management (CRM). Specifically, it focuses on CRM, which brings positive benefits to both the business and the customer. The thesis delves into the philosophy of CRM, its components, and the specifics of CRM in retail. Additionally, it presents the trends in the use of artificial intelligence in IT applications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o6at8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková