Jan Blahník

Bakalářská práce

Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)

Use of an AI in customer relationship management (in business, in marketing...)
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá využitím umělé inteligence v řízení vztahu se zákazníkem. Konkrétně se věnuje řízení vztahu se zákazníky, zkráceně CRM, které přináší jak pozitivní přínos jak podniku, tak zákazníkovi. Práce se podrobněji věnuje filozofii CRM, jeho členění a dále specifikům CRM v retailu. Zároveň jsou představeny trendy využití umělé inteligence v IT aplikacích CRM systému. V praktické části …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the utilization of artificial intelligence in customer relationship management (CRM). Specifically, it focuses on CRM, which brings positive benefits to both the business and the customer. The thesis delves into the philosophy of CRM, its components, and the specifics of CRM in retail. Additionally, it presents the trends in the use of artificial intelligence in IT applications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
  • Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní