Kateřina Novotná

Bakalářská práce

Prezentace kulturní akce a její vizuální identita

Presentation of a cultural event and its visual identity
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the external presentation of a cultural event, communication with a spectator and with the overall strategy of marketing communication. The theoretical part is mainly engaged in marketing communication and communication mix, as well as visual communication, especially corporate design, image and visual identity in general. The practical part is focused on a specific example …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Václav Riedlbauch

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27883