Mgr. Tomáš Hůsek

Bakalářská práce

Vznik, vzestup, pád a znovuzrození interaktivního filmu

The birth, rise, fall and resurrection of interactive film
Anotace:
Práce zkoumá historii interaktivního vyprávění, především interaktivního filmu, a to primárně v rámci počítačových a konzolových her. Popisuje předchůdce tohoto fenoménu a technologie, které mu umožnily vznik, avšak jejichž počáteční limitace vedly taktéž k jeho zániku. V práci se též snažíme popsat, proč se interaktivní film pomalu začíná vracet a v čem je odlišný od svých počátků. Součástí práce …více
Abstract:
This thesis explores the history of interactive narration, primarily the case of interactive film, that is studied mainly in the context of PC and console games. It describes the predecessors of this phenomena and the technologies that enabled it to be developed, but whose technical limitations led to its demise. We will also try to describe why is the interactive movie genre slowly starting to appear …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Panák Husárová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií