Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market – Mengze Shao
Mengze Shao
Diplomová práce
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Anotace:
The main objective of the thesis is to provide insights of entering the central European market for Chinese companies especially technology related. The globalization process of Huawei, a leading telecommunications equipment maker in China, is examined and discussed in this case study. Our research intends to investigate the unique characteristics of Huawei entry mode to Central Europe market through …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to provide insights of entering the central European market for Chinese companies especially technology related. The globalization process of Huawei, a leading telecommunications equipment maker in China, is examined and discussed in this case study. Our research intends to investigate the unique characteristics of Huawei entry mode to Central Europe market through …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities