Tomáš VEČEŘA
Bachelor's thesis
Implementace hry Hive
Implementation of the game Hive
Abstract:
Aplikace umožňuje hrát hru Hive po síti. Servervová část je napsána v jazyce Java s použitím frameworku Spring Boot. Klientská část je HTML stránka. Oboustranná komunikace mezi serverem a klientem je zajištěna protokolem WebSocket a architekturou REST. Textová část práce je pojata jako dokumentace ke hře z pohledů uživatele i programátora.Abstract:
The application allows to play game Hive over the network. The server side is written in Java using Spring Boot framework. The client side is an HTML page. Two-way communication between the server and the client is provided by the WebSocket protocol and the architecture REST. The text part of the thesis is conceived as a documentation for the game from point of view of both user and programmer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Miroslav Kolařík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEČEŘA, Tomáš. Implementace hry Hive. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Computer Science / Applied Computer Science
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights