Tereza Petránková

Master's thesis

Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal

Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L´Oréal
Abstract:
Diplomová práce Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L'Oréal se zabývá analýzou značky Yves Saint Laurent. Teoretická část je zaměřena na marketing,značku, brand, luxus, analýzu brandu a strategické řízení. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe. Analyzuje samotný brand jeho historii, identitu, hodnotu a marketingovou strategii a navrhuje nové marketingové …more
Abstract:
The aim of this thesis Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L'Oréal is analysis of brand Yves Saint Laurent. The theoretical part focuses mainly on marketing, brand, luxury, analysis of brand and marketing strategies. Practical part based on the findings in theoretical part analysed brand - history, indentity, value and marketing strategy and reccomend new marketing strategies …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2013
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Gabriela Bartošová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34171

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod