Bc. Lujza Kotrhová

Bakalářská práce

Estrategias publicitarias en revistas para mujeres

Advertising strategies in women's magazines
Abstract:
The introductory part of the thesis focuses on the basic theory of advertising, with an em-phasis on persuasive strategies that can be found in cosmetic advertisements for women. The practical part analyzes the language tools and techniques used in selected texts of Spanish cosmetic advertisements, and not only in traditional advertising, but also in articles that promote cosmetic products in a non …více
Abstract:
Úvodná časť práce sa zaoberá základnou teóriou reklamy, pričom sa kladie dôraz na presvedčovacie techniky vyskytujúce sa v kozmetických reklamách pre ženy. V praktickej časti sa vo vybraných textoch španielskych kozmetických reklám analyzujú použité jazykové prostriedky a stratégie, a to nielen v tradičnej reklame, ale taktiež v článkoch, ktoré neštandardným spôsobom propagujú kozmetické produkty. …více
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milada Malá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Španělský jazyk a literatura / Španělský jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma