Ing. Aneta Průšková

Diplomová práce

Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby

The Prominent Figures of the Czech Contemporary Audio-visual Advertising Creation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, zejména v ní se vyskytujících rolí výjimečných tvůrčích osobností v České republice. Práce se zaměřuje především na soudobé reklamní tvůrce – vybrané zahraniční a zejména české. Cílem práce je identifikovat autorské postupy jednotlivých autorů – popsat jimi použité tematizace reklamního sdělení a zejména metody vlastního traktování marketingového …více
Abstract:
This thesis follows up audio-visual advertisement, namely the exceptional figures involved therein in the Czech Republic. The papers’ focus is aimed at contemporary creators – selected foreign and especially Czech. The objective here is to identify the approach of the individual authors and describe the different methods and themes they use within their advertising message as well as the way they deal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní