Bc. Tomáš Hones

Master's thesis

Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem

Abstract:
Diplomová práce zhodnocuje efektivitu využívání sociálních sítí v rámci marketingové komunikace výrobních podniků Huawei a Xiaomi. Obsahem analýzy byly všechny příspěvky na facebookových profilech obou konkurenčních značek za rok 2021. Autor příspěvky člení do příslušných kategorií a následně je hodnotí pomocí hodnotících kritérií, které obsahují reakce „to se mi líbí“, „super“ a ostatní reakce, které …more
Abstract:
The thesis evaluates the effectiveness of the use of social networks in the marketing communication of the manufacturing companies Huawei and Xiaomi. The content of the analysis was all the posts on the Facebook profiles of the two competing brands for the year 2021. The author categorizes the posts and then evaluates them using evaluation criteria that include "like", "awesome" and other reactions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích